Fragt & Returnering

Fragt:

Leveringsområder
Vi leverer kun til adresser i Danmark (ekskl. Grønland og Færøerne).

Leveringstid
Vi bestræber os på at behandle og afsende din ordre inden for 1-2 hverdage efter bestilling. Den forventede leveringstid med fragtfirma er typisk 1-3 hverdage.

Fragtpriser

  • Gratis: Der er fri fragt på alle ordre som udgangspunkt.

Fragtfirma
Vi sender vores pakker med GLS. Du vil modtage et trackingnummer, så du kan følge din pakke.

Skader eller manglende levering
Hvis din pakke er beskadiget ved modtagelse, bedes du kontakte os hurtigst muligt på info@centi.dk med billeder af skaden. Hvis din pakke ikke er ankommet inden for den forventede leveringstid, så kontakt os, så vi kan undersøge sagen.

Returnering:

Vi har en 14-dages returpolitik, hvilket betyder, at du har 14 dage, efter at du har modtaget din vare, til at anmode om en returnering.

For at være kvalificeret til en returnering skal din vare være i samme stand, som da du modtog den. Den skal være ubrugt og være i den originale emballage. Du skal også have kvitteringen eller købsbevis.

Centi.dk afholder ikke omkostning til returnering, og refunderer ikke eventuelle leveringsomkostninger.

For at påbegynde en returnering skal du kontakte os på info@centi.dk. Bemærk, at returvarer skal sendes til den følgende adresse: Torvebyen 2, 1.th. - 4600 Køge. 

Hvis din returnering accepteres, sender vi dig en returlabel samt instruktioner om, hvordan og hvor du skal sende din pakke. Varer, der sendes tilbage til os, uden at der først er anmodet om en returnering, accepteres ikke.

Du kan altid kontakte os, hvis du har spørgsmål om returneringer, på info@centi.dk.

Skader og problemer
Du skal undersøge din ordre, når du modtager den, og kontakte os med det samme, hvis varen er defekt, beskadiget, eller hvis du modtager den forkerte vare, så vi kan evaluere problemet og få det rettet.

Ombytninger
Den hurtigste måde at sikre dig, at du får det, du gerne vil have, er ved at returnere den vare, du har modtaget. Når returneringen er accepteret, kan du foretage et separat køb af den nye vare.

Refusioner
Vi giver dig besked, når vi har modtaget og undersøgt din returvare, og vi fortæller dig, om refusionen er blevet godkendt eller ej. Hvis den godkendes, refunderes du automatisk via din oprindelige betalingsmetode inden for 10 arbejdsdage. Husk, at det kan også tage noget tid, før din bank eller dit kreditkortfirma har behandlet og posteret.
Hvis der er gået mere end 15 arbejdsdage, siden vi godkendte din returnering, kan du kontakte os på info@centi.dk.